2010-11-14

Biskopen VS Skröpelöga

Kom på att jag kanske ska skriva om idag oxå när jag ändå är igång.
Inte för att någon läser min blogg men, de flesta har väl gett upp för länge sen eftersom jag aldrig uppdaterar.

08:51
Gratta pappa på fars dag

10:06
Gudstjänst i missionshuset.

Någon gång runt ett kanske?
Far till Väla och sen Familia med FLuFF, Biskopen, Simon och mamma. Simon stod större delen av tiden och spelade de spel som man får pröva i någon spelbutik på Familia. Jag o Biskopen tröttnade snart och stack te leksaksbutiken. Där hade vi en liten svärdsfight (vilket jag har så fort jag skymtar en leksaksaffär xP) som jag vann! :D Sen prövade vi hattar, peruker och Dart Vadermaskar. Vi köpte varsin liten svart mask oxå som vi stolt promenerade omkring köpcentret med.

Typ vid fem
Hem igen, suttit vid datorn större delen av resten av dagen (lol, det där lät skumt) 


Jag kan föresten visa bilden jag gjorde klart igår. Tog mig 5 timmar och 5 minuter. Förmodligen den längsta tid jag jobbat med en bild och ÄNDÅ ser den bara skum ut. D:

Orkade inte göra någon ordentlig bakrund. xP Och det är fullt naturligt för mangakaraktärer att ha rosa hår (lol) så klaga inte på det. x3
GAH, Emlens mantel ser störd ut. VARFÖR märker jag aldrig mina fel förrän efteråt? D: D: D:

/Skröpelöga

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Klok Ungjävel

Oj den har du gjort själv? Den var jättefin! Jag har inte läst upp med bloggläsningen :P

2011-02-23 (21:49:38) www http://sockminister.blogspot.com/


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: