2010-09-30

Qué están haciendo ustedes?

Inatt hade jag en dröm. När jag vaknade tänkte jag. "Awesome, det där måste jag skriva i min blogg."
Jag avr så upptagen med att komma ihåg att blogga om det att jag glömde vad det var jag skulle blogga om.


Gilalr stationära datorn. Finns så mycket skojsiga bilder där. Längtar dock tills min fungerar igen. Vill kunna måla!!

Idag ska 8-9:an stanna efter skolan och ha tacobuffé, sen bär det av till Malmö för att se musikalen Singing in the rain. På fredag blir det sovmorgon till 12. Chill!!
(Hade en bild jag skulle lägga upp här, men blogg.se bestämde sig för att hata mig)

/Den fastbundna feta lilla kvigan

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: