2010-10-11

Bloggande och oshare kei

Mima: "Följer du med ut o joggar?"
Jag: "Visst, ska bara skriva klart mitt blogginlägg först."
Mima: "ÄNTLIGEN! Jag kolalr din blogg typ femtio gånger om dagen men du uppdaterar aldrig, och mamma säger jämt 'Det där ska du blogga om' och du typ 'ja det ska jag' oxå gör du aldrig det."

Stämmer nog, jag ÄR dålig på att blogga, men här har ni iaf ett inlägg. ^^
Hur bra det nu går att blogga medans mima sitter på mitt golv och lindar in min hund i mina underkläder >_>

Har upptäckt att Lindex barnavdelning har grymt söta kläder. Ska börja handla där!
Mamma envisas med att jämföra min klädsmak med Fokis. Bara för att vi båda gillar Japan betyder det inte att vi ahr samma klädsmak. Foki gillar gyaru (google it) medan jag föredrar oshare kei (google - människans bästa vän) De är inte det minsta lika.
Tyvärr är det praktiskt taget omöjligt att få tag på oshare kei kläder i Sverige, och dessutom skulle mamma spärra in mig på dårhus om jag ens försökte ta på mig något sånt.

Jag gillar rosa - gör det mig automatiskt till en Foki kopia? :P


/Den fastbundna feta lilla kvigan

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: