2010-11-14

Mit hösstlåv

Jag VET, min uppdatering är grymt dålig. Det är lixom inge kul att blogga när jag inte har några bilder till det jag skriver. Venne varför...
Måste hitta mina gamla kamera, och överföringssladden.

Anyways...
Mitt höstlov går att beskriva med två ord: AWESOME! EPIC!
Flög upp till Vännäs och våldgästade Clarissas hus i en vecka. Grymt trevligt var det. :D
Det kändes inte som om vi varit ifrån varandra. Och så länge har det ju egentligen inte varit heller.
Vad vi gjorde?

Jag, Clarrissa och Sanna har hängt hemma hos Clarissa och sett på filmer. En dag drog vi tre te Umeå för å gå på bio och se Scott Pilgrim VS The world. Den var bara grymt random, jag och Sanna satt å skratta genom hela filmen. Den var bara så... skum! xP Filmen övertalade mig om att bli vegan!
Innan vi såg filmen hängde vi lite på stan. Jag köpte två böcker, en svensk-spansk ordbok och Color Bleach +
Vi hade dueller och svärdsfighter i en leksaksbutik och jag hoppade fram mot en liten flicka och sköt på henne med en pistol. Ni skulle sett hennes min. Sen skällde Sanna å Clarissa ut mig. xD
Vi hittade en lekplats där vi åkte ruchkana (hurdenustavas) och gungade på några skumma små saker som jag inte kan namnge. Dock var vi en person för lite, så jag försökte få med folk som gick förbi. Ingen ville gunga me oss. :C

En trevlig människa vid namn Lina har oxå varit mye hemma hos Clarissa. En kväll/natt gick vi tre ut på promenad å slickade vattendroppar från träd. Det ska ni pröva. Av någon anledning är det väldigt underhållande.

Jag har även träffat Lisa, Hanna, Anja, Mathilda å Josefin. Vi tog en fika en dag på ljuslyktan å grillade en annan.
Dock var det grymt kallt under grillningen, så jag satt på mina händer och frös mer än jag grillade. Sanna var snäll å grillade en marshmallow åt mig men när hon brände min tunga med den var hon inte lika snäll. xP

Efter grillningen drog ja hem till Sannas grymt fina hus och var där en liten stund medan Clarissa övergett mig och stuckit till Umeå för att hämta ut biobiljetter till Harry Potter.
Fick en söt bild av Sanna som jag skulle lagt ut på bloggen bara för att reta henne ifall min scanner hade fungerat.

Tack för ett härligt höstlov flickor, jag saknar er. <3

/Skröpelöga
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: enupprördlitenmyra

om du lägger ut bilden jag gav till dig är du dödens >_O I mean it dude!

You'll be dust by monday. Say hi to the cleaning lady. cause she dusts...

2010-11-15 (16:45:17)


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: