2010-10-04

RUBRIK

Jag vann Eminas utlottning. Yay!

Jag tänkte skriva något här - men som vanligt glömde jag bort vad så fort jag loggade in.
Så... lite randomness ur mitt liv senaste veckan:

- Varit på Ullared med familjen, gör jag aldrig om. SJUKT mycket folk, var något av det värsta jag varit med om. Gick och la mig i bilen och sov efter ett tag.
- Min krukväxt växte fast i min vägg! MLIA :D
- Jag har i spanskaglosor att kunna säga bla. "har du eld" och "raggar du på mig" detta finner jag rysligt roligt, och jag fattar inte varför ingen annan gör det.
- Fick brev från Sanna. Yay! Fast tydligen hade jag glömt sätta på ett frimärke på brevet jag skickade till henne. Allvarligt, hur lyckas man? Jag slutar aldrig fascineras över mig själv.
- Har köpt ett fickur på Tradera med en pokemon på (enligt pappa, jag hävdar att det är en örn) längtar tills den kommer. <3


Här skulle det vara en bild - men den fungerar inte >__<

8-9:an for och såg Singing in the rain i torsdags. EPIC!! :D

/Den fastbundna feta lilla kvigan

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Susanne

Se där - en uppdatering!

2010-10-04 (22:54:20)


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: