2009-08-30

Finally

Äntligen har jag lyckats fixa ny design till bloggen. Jag kom på vad felet var :D
Dock blev den inte riktigt som jag ville :c Rutan där man skriver blev ljusrosa, jag ville ha den ljusgul. Men jag kan inte hitta koden där man ändrar det ;_; Stort tack till designadinblogg.se, utan vars hjälp jag aldrig skulle klarat detta. *buga buga* Designen jag ahr nu är väldigt snabbt gjort och oavancerad. Ska göra en bättre... någon gån.

Kom just in från en hundpromenad. Pappa kom igårkväll emd Zache och Simons nya sankt bernhardstikar. Dom ser INTE ut som sankt bernhards D: Rynkiga och jättesmå, med yttepytte korta ben och smala svansar. Någon sorts basset/sankt bernhard blanding?

Har fått tebax min mobil och skaffat ny laddare. Nu fungerar den, ska bara skaffa pengar på kortet oxå. ;)

Har inget mer att skriva för tillfället

Höres folkens
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: nYn

Ja jag säger då bara en sak, hördudu. En sak ska du ha SJUKT KLART FÖR DEJ!!...



..... Linnéa Kero älskar dej<3

2009-08-31 (16:39:21)


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: