2009-08-29

Sökes: Alvedon Finnes: Huvudvärk med mera

Äntligen klar med all tvättnedbärning. Ryggen värker, och jag har tagit mig en paus innan jag måste sätta igång med toalettskrubbning och spegelputsning.

Jag har ändå gjort ett rätt bra jobb idag. Tidigare röjde jag i mitt rum. Där var inte alltför vackert innan jag satte igång. Skulle man in var man tvungen att kliva över en trasig rullgardin, ouppackad väska från hajken med åttorna, en stor klädhöd, ett staffli, och massa oidentifierade föremål därunder. Lyckades man med detta var man tvungen att passera min utan att halka på någon av penslarna ur min stora samling, och därefter försöka låta bli att bryta benen av sig på en stor bokhög samtidigt som man måste passa sig för att inte råka välta mitt vackra lutande torn av böcker och annat på nattuksbordet.
Men nu är där så fint så fint OwO *stolt*

Mellan städningarna ville jag bara sätta mig med en tråkig anime och bara slötitta samtidigt som jag blev bortskämd med mimas blåbärsdrinkar (undrar vad hon hade för baktanke med dom ._.)
Men bara för det så ska varenda kontakt jag har på msn sätta i gång och babbla om allt mellan himmel och jord och sen bli sura när jag överger dom med sina värkande ben och allt vad det nu var och loggar ut.

För övrigt har jag slagit nytt rekord i att bli osams med folk som vägrar inse att jag inte orkar måla deras karaktärer åt dom för sjuttioelfte gången.

Nu ska jag väl förbarma mig över den stackars toaletten.

Höres folkens

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: