2009-10-14

Dattebayo

X-tremt låg uppdatering här ^^'

Andra dagen hemma från skolan idag. Jag börjar tvivla på att jag har ett immunförsvar. >.<
Jag tar amimoxicillin regelbundet och tvingade till o med mig själv att äta björkaska ett tag
eftersom folk hävdade att det hjälpte. (Även om jag själv skulle tro på motsatsen så som det smakar T_T)
Ändå ligger jag hemma sjuk IGEN. Är bättre nu iaf.

Usch, jag som redan ligger efter i skolan. T__T

Mina sjukdagar har genomlidits med narutonördande. ^^' Och jag skulle tro att ingen (utom möjligen Sanna)
är intresserad av ett blogginlägg fullt med naruto. Det är lixom det ända jag skulle kunna skriva om just nu. ^^'
Dessutom skulle ingen förstå om jag skrev om hur Tobi och Deidara från Akatsuki letar efter tresvansen medan orochimarus folk redan hittat den och Naruto o folket från Konoha som följt efter dom har order från Hokage att...

Aja... ni förstår.. jag har inget vettigt att skriva. ^^'

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: