2009-09-05

Cosplay

iHola a todos!

Failade totalt på gårdagens spanskaförhör. T_T I slutet av svenskan fick jag plötsligt ont i huvudet. Ullis gav mig en tablett, men det blev jättesnabbt värre. D: På spanskan hade jag något sjukt ont, och det flimrade för ögonen på mig. Hemskt.. Jag försökte iaf göra förhöret, men kunde inte koncentrera mig. På lunchen ringde jag mamma och fick sen gå ner till bibblan och vänta på att hon kunde komma. Somnade i en soffa..
Hade ont i huvudet resten av dagen.
Usch, fy vad jag hatar migrän >:c

Jag upptäckte en fin liten present på mitt golv när jag skulle gå och lägga mig. HUR kunde dom söta små missarna *dödande blick* veta att det jag önskar mig mest av allt är bakdelen av en död mus?

Jag ska, om vi kommer ihåg att anmäla mig, få fara på min första agilitytävling (som deltagare då..) den 3 oktober i Umeå. 8D

Jag har helt snöat in mig på cosplay. Dagarna i ända trycks google fram, och mina fingrar trycker C O S P L A Y på tagentbordet. Tycker det är så kul och titta på. :3 Vissa är sjukt bra gjorda, andra (förlåt) är faktiskt så löjliga så man måste skratta.

Cosplay är för den som inte vet http://sv.wikipedia.org/wiki/Cosplay latjag pallar inte förklara själv. OwO


Amane Misa. Jag hittade ingen bild på henne i den utrustningen, vet inte ens
om hon någonsin har den, har inte kommit så långt i animen än. :3
Tycker att det var en sjukt cool utrustning ändå, väldigt detaljerad.
Och frisyren var jättesnygg. OwO Aj lajk



Aplhonse och Edward från Fullmetal alchemists. Lite tjurig på att eds hår ser lite rött ut. :c
Undrar vad als rustning är gjord av? :3 Den var snyggt gjord.


Alex louis armstong, från samma anime. Hah, gillar hans lilla hårtofs. OwO
Aj lajk.


Envy, oxå hon från alchemists. Jag visste inte att hon hade grönt hår
förrän jag försökte hitta en tecknad bild på henne. Har ju bara läst en
del av den svartvita mangan. :P Gillar den här ändå.. Tycker hon passa bättre i svart. ;P


Team Rocket från Pokemon. Jessie och James. Måste gått åt mycket
hårgele till Jessies frisyr. :P


Momiji från fruits baskets. Tehe, gulligt.<3 Sry, blev jättedålig kvalité på bilden.


Yuki från samma anime. Väldigt lätt att cosplaya.. Inget avancerat i klädsel
eller frisyr..

Nu ska jag sluta plåga er med mitt cosplayberoende. x)

iHasta la vista!

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: