2009-09-12

Dagen idag

Min lördag i stora drag.

-Bakat mina efterlängtade cupcakes.

Ganska kaotiskt, fick stressa eftersom batterierna till laptopen var på väg o dö. När alla andra använder kokböcker så googlar jag på recept xP Ännu ett bevis på vilken datanörd jag är.
Florsockret tog slut mitt i frostingen och jag tvingade mamma att ringa runt bland grannarna. Fick tillslut låna lite. <3 Men tyvärr saknades det ändå två deciliter. >.<

-Städat

Men lat som jag är blev det inte så mycket.

-Läst

I brist på annat snodde jag Mimas 'När jag hör din röst' Som jag trodde, Twilightböckerna är KLART överskattade.

-Målat

Benne o Sill's rum genomgår renovering. Hjälpte till o pimpa bennes säng. Resulterade i färgfläckar över hela kroppen. Men otroligt nog inget på kläderna. :D

-Försökt lära Ludde skillnaden på tjejer och killar.

"Är Zache en tjej?" frågar jag. "Jaa" svarar sötisen glatt. Det är enklast att svara ja, då slipper man tänka. Typ så resonerar hon. Och hon hävdar bestämt att hon är en KILLE. Inte så lätt när man bara är två år.

-Nördat Naruto

Var rätt bra faktiskt. Men är då inget stort fan av det.

 

Jao, har väl varit det... Funderar på om man kan lyckas köra bort folk från stordatan för att se någon film med mima i kväll. Tredje Harry pottern skulle jag vara sugen på. :D
Annars ska jag skriva brev till Nella. SAKNAR DIG, KOM HIT! D: <3

/BX

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: