2009-09-05

Drygt

-Hej, kan du teckna min karaktär?
Nej, jag har redan ritat den sex gånger och skrivit tydligt att jag inte tar ritbeställninagr längre.

-Ååh, du målar så HIMLA FIIIINT!!!!!! <3<3<3 Avgudar dina bilder, åh, ritguden, lär mig måla.
Eh, okej? O_o Kul att du gillar mina bilder.. Såklart jag kan lära dig rita. Jag ska svänga lite med mitt magiska trollspö så här du proffs sen! >.< ÖVA!!

-Jag fyller år idag, kan jag inte få en present? Typ en bild :D
Grattis på födelsedagen, nej, jag har inte tid, som jag har sagt tusen gånger redan D:

-Hej, jag älskar dina bilder! :D Kan inte vi bli kompisar? bästis<3<3
Kul att du gillar dom, ÅH JA! SÅKLART! Vi har just hört ifrån varandra för allra första gången och aldrig sett varandra, vet inte ens varandras ålder eller namn. :3 OFC!! BFF's 4 ever! ILY<3<3

-DU HÄRMAR HENNES OCH HANS STIL :O SÅDÄR BRUKAR HAN RITA TASSAR!!
OCH SÅ BRUKAR JAG RITA TASSAR OXÅ. LOL >.< Så han har copyright på att rita tassar så som tassar ser ut? ._. Jaha, okej, förlåt så mycket, jag ska aldrig rita tassar igen >_< Alla ritar som dom gör, och man kan mycket väl ta inspiration från andra.

Kommentarer som dom här är något av det drygaste man kan få.. ._. Jag får en del sådana när jag lägger ut mina tecknade bilder. Jag försöker svara så snällt jag kan, men ofta orkar jag inte svara alls. -.-'
Jag fick nyss en ny fiende som jag aldrig ens sett ._. Snälla, jag har sagt att jag inte ritar er, jag akn inte trolla så ni kan måla, och jag vill inte bli bästis med någon jag inte vet ett skit om. Tycker det borde vara ganska självklart.

Så varför ska folk ha så svårt att förstå det?

Postat i Allmänt | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: nYn

Det är väl sånt man får stå ut med när man är berömd..... xD Nejmen voivoi, folk är aldrig riktigt kloka via nätet, konstigt nog... Men du ÄR ju bra på att rita! Fast... Dom är lite smått överdrivna...

2009-09-05 (14:29:22) www http://mittimellanbarn.blogg.se/

Postat av: Anonym

kom på att man kan misstolka min kommentar till att jag tycker dom överdriver med hur bra du är på att rita, men det var alltså en misstolkning...

2009-09-05 (14:30:31)

Postat av: Muffin

Jomen, det är ju så, dom överdriver hur bra jag är oxå.. :P

2009-09-05 (17:41:37)


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: