2009-09-27

Jag vill upp, högre än någon har nått!!

Här ligger jag och lyssnar på 'Gamle Svarten' på radion Mima som vanligt lämnat på.


Utddrag från min bilddagbok tidigare idag:



Jao, blev inte så mycket tränande. Däremot vart jag tvungen att hänga på ridskolan i timmar.
Jag förstår inte hur Mima kan vara där hela dagar. xP Jag håller på o leds ihjäl efter tio min.
Funderade på att promenera in till Vännäs och spöka för någon bekant, men jag orkade inte. :P
Red lite på Mimas stoora häst. Förstår fortfarande inte att jag vågade. Han är sjukt snygg hennes
nya. Jag önskar så att jag haft en kamera där dom galloperade runt på ridbanan med solen
och älven i bakrunden.

Nu måste vi verkligen komma igång med träningen! På lördag smäller det ju. Usch, nu blir jag nervös.
Det värsta som kan hända är att vi får dåligt väder! Tänk att tillbringa dagen på en blöt plaststol
bredvid en agilitybana full med blöta hundar i ösregn. Blöta hundar luktar något så fruktansvärt.
Usch, det värsta som finns är att vara på väg hem från badet med en blöt sankt bernhard som vill krypa
upp i knät på en.

På tal om ridskolor och tävlingar så undrar jag vad dom skulle säga om man anmälde Mango till en
30 centimeters hopptävling utan att säga att han är hund. :D Skulle vara värt att testa!

Imorgon har vi studiedag. Mig längta. Jag och Mima funderade på att fara in till Umeå och gå på fortet
och vandra runt i affärer. Tyvärr kan vi inte lösa det med hemresan. Så det blir väl ännu en dag av Narutonördande.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva, så jag gissar att det är här mitt blogginlägg slutar. ;P
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Mima

haha det ser ju inte ens ut som du! XD

2009-10-14 (10:39:04) www http://miimas.blogg.se/


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: