2009-09-05

Kräftfrossa

Heya folkens!

Imorgon fyller våran lilla Lydia två år. <3 Hon har längtat så, och berättar stup i kvarten att när hon fyller år vill hon ha pärlor. :3 Idag har vi haft storstädning så huset blir fint till vår älsklings kalas. ;)

Till kvällsmat festade vi på kräftor och pizza med cider och vindruvor till. Lyxigt. Heh, kräftor är sjukt svårt o äta OwO För varje kräfta jag åt åt dom andra 3-4 stycken.
Sitter nu här och skriver i väntan på något gott fika och jobbar under tiden på en bild.


Ursäkta mitt tjuriga inlägg förr ^^' Var sjukt irriterad på en tjej som vägrade inse att jag prioriterar att städa till min systers kalas framför att måla en födelsedagsbild åt en helt främmande person. >.<

Har egentliget inget vettigt att skriva, bara sitter här och knappar lite smått planlöst på tagentbordet.
så...

Höres folkens!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: