2009-09-16

Pessimisten skriver

Heya folkens!

Här sitter jag o försöker träna spanska, SO, blogga och se på naruto samtidigt. Jao, vad ska jag säga.. jag lyckas väl... sådär. ;P

Jag är sjukt trött, och mår inte alls bra. Skyller allt på min dumma skada. Det var tack vare den jag satt i kylan utanför bibblan igårkväll. Och någon jacka har jag ännu inte hittat. Såklart skulle min förkylning bli värre. Usch, hela jag värker. Men jag kan inte bli sjuk nu. Vi har SO prov imorgon, och svenska på fredag. Jag vill inte behöva göra dom på kort lagdagstid.

Vore jag en klok människa skulle jag ägna mig åt spanskan nu istället för att blogga o nörda naruto. Men nu är jag ingen klok människa utan en korkad trött tjej som vill se vart Gaara tagit vägen.

Höres
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: