2009-09-23

Seg uppdatering här

Dagen idag

Första dagen i skolan på ett tag, skoljogg. ;P Gick ett varv och gick sen upp till skolan för att göra SO provet jag missat. Hade kunnat gå mycket bättre -.-' När pratade vi om vandrade lågtryck? Det har jag helt missat, och vad fjong är det? ._o

Efter skolan for jag hem, bara för att hinna bråka en pytteliten stund med mitt internet innan det var dags att åka igen. For och köpte handskar och mössa och sedan till Nyliden för att träna agility med Mango. Tredje oktober gäller det! 8D Träningen gick iaf kanon. (Y) Han är jätteduktig. Och kom ihåg allt fast det var ett tag sen vi tränade sist. ^^

Måste ta och förbarma mig över biologiläxan nu, baj baj *vinka*

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: