2010-08-20

Skolstart


Pic of randomness

Sitter här med en kopp té och har tråkigt. Min S tangent är hemskt trög, så det kan hända att jag tappar några S här o var.

Igår började vi skolan. ÄNTLIGEN slut på sommarlovet. :3 Skolan verkar helt ok, dock är jag upprörd över att de kallar det elevens VAL när vi inte har något val, utan vi måste ha familjekunskap eller vad det nu var hon sa (min hörsel är inte mycket att hänga i julgranen) och åttorna måste ha idrott. (Haha >:D)
Och de kallar det språkVAL trots att de bara undervisar tyska eller möjligtvis svengelska ifall man behöver det.

Aja, jag ska iaf få fortsätta med min spanska. Spanskaläraren från den kommunala skolan ska ha lektion med mig på tisdagar och efter skolan på måndagar. :D Sen får jag uppgifter att jobba själv med de övriga lektionerna.

-ÄMENSBYTE-

Jag tycker huset är jättefint och jag trivs med mitt rum. Sen har vi ju en pool oxå! :D Tyvärr har jag inte hunnit bada mycket i den på grund av en efterhängsen förkylning.

Och till sist, på tal om att grisar klättrar i träd:

Lydia snart 3 år säger bedjande: "Mamma, kan inte jag få en hund när jag fyller 40?"

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Nella

En POOL!? I will be there! 8D

2010-08-23 (23:20:13) www http://mittimellanbarn.blogg.se/


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: