2010-07-11

Skåne


Jag o Zachen på båt

Zache träffar snel hest.

På midsommar satte jag, zache och pappa oss i bilen och körde ner till Skåne.
Mycket trevligt att träffa släkten igen! :)

Pappa for ner för att besiktiga huset vi ska flytta till. Väldigt fint är det! Enligt mig iaf.
Körde oxå förbi skolan vi ska börja på och kikade. Rektorn visade sig vara där, så han visade oss runt.
Dom har ingen spanska på skolan, utan bara tyska (varför kallar dom det språkval när man inte ens har något val? >__<) Men dom ska tydligen köpa in någon lektion i veckan med en spanskalärare åt mig, och sedan får jag uppgifter att jobba själv med.

Jag och Zache stannade kvar hos farmor och farfar någon vecka efter att pappa åkt hem igen.
Vi har bland annat varit på Bakken (ett tivoli) i Danmark. Jag åkte "Mariehönan" och hade "vinkepause" :D *happyface* och mycket annat roligt. ;)
Sen har vi badat, varit på tältmöte, firat min födelsedag och annat trevligt. ^^

Tack för att vi fick komma farmor och farfar. <3

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Nella

Kul att du har haft det kul! :) Första bilden är ju vackrast i världen! :D

2010-07-12 (13:58:07) www http://mittimellanbarn.blogg.se/


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: