2010-07-11

Vännäsdagarna

Fredagen och Lördagen har spenderats på Vännäsdagarna med mina kära vänner.
Jag har lyssnat på en duktig saxofonkille och en del annan musik, köpt munkar och annat gott, träffat massa trevliga människor, snott sockervadd av min syster, målat hår, försökt övertyga folk om att köpa glass, fått min bok stulen, traskat runt marknaden några miljarder gånger och haft väldigt väldigt trevligt.

Tack Clarissa för att jag fick sova över hos dig, det var oxå väldigt trevligt! ^^ <3


Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: das gnädliges fröken

Alltså.... uum.... på din header ser det ut som att du har tatuerat dej... det har du väl inte? ... :O

2010-07-13 (14:01:55) www http://mittimellanbarn.blogg.se/

Postat av: Clarry!

Awesome pictures of me ahem xD

The saxaphone guy was cool

and making people buy ice cream was...ummmm... fun xD hehe

you can sleep over anytime xD ^^

btw what are yo doing on thurday next week

2010-07-14 (21:15:07)


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: