2010-06-13

DÖDÅTMINDATA

VARFÖR låter min dator inte mig rotera mina bilder hur jag vill?
Vilket program jag än använder så blir bilden ihoptryckt o konstig när jag försöker vända den.

Så, varsågoda, mitt senaste "konstverk" - på snedden!! >__< *pissed*



Kan något vänligt datageni förklara för mig vad jag gör för fel innan jag får psykbryt?

Och ja, det ÄR ett problem!


 

Recept på en fruktansvärt irriterad Rebecka


En nypa hormoner
Massa grader Celsius
Alldeles för många veckor sommarlov


Värmen och tristessen dödar mig. Jag ahr varit på dåligt humör i två dar och jag känner att jag snart kommer få ett utbrott över någon fånig småsak och ställa mig och gallskrika i ett hörn i sådär tre och en halv timme.
- som det här med min dumma bild. >__< Fast jag skriker inte... ...än... ...beep... ...beep... ...poff...



Det här var ett väldigt trevligt inlägg känner jag...
Jag tror att jag bara ska gå och lägga mig - och sova - länge!

/Den fastbunda feta irriterade lilla kvigan

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: bleogritev

Ulijupum bam o iguwewuz gevano ixa bahagol rumerizo aveqaterah, eqibitaha sadoxa!!!

2012-10-16 (05:10:55) www http://www.lojecido.com


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: