2010-06-05

Idol

Pallar inte lägga till en bild

Har precis sett Idolfinalen med familjen och tänkte uttrycka min åsikt, antingen ni är intresserade eller ej.

Vi börjar med vinnaren, Jill Svensson.
Hon hade en underbar röst, och hon hade talang, men jag tyckte inte hennes finalbidrag var värt vinsten. Eftersom hon är så skicklig som hon är tycker jag hon skulle satsat på en svårare låt, amazing grace är verkligen inte svår. Dessutom vill jag ah musik! Det är så tråkigt och enkelt utan! D: Men hon hade talang, det erkänner jag.

Cirkuz Hanz (hur det nu ztavaz)
Jag älskade deras två första bidrag, skrattade så jag grät, men finalen... NEJ!!
Dock älskade jag att de hade med kära lejon den här gången! ;P

Stephen Hansen
Har ingen särskild åsikt om honom, men Mima sa något som jag tyckte lät så sött på tal om att han till hennes stora besvikelse rakat av sig skägget.
"Förut såg han ut som en sjöman, nu ser han ut som en misslyckad thailändare."

Daniel Någontingsomjagaldrigskullekunnakommaihåg
Skulle vunnit!! Absolut!!
Han är NIO år, han har spelat i TVÅ OCH ETT HALVT år och han är OTROLIG!!
Han klår till och med lejonet, och då är man bra!

/Den fastbundna feta lilla kvigan
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: