2010-06-12

Nostalgi

Hittade några gamla animationer jag gjorde på doink.com någon gång i sjuan. -ASG-







Någon gång ska jag animera karamelldansen, och seriöst, inte så som de här snabbkladdarna. :P



Ska det föresten vara så svårt att få sova i fred i vännäs?
Hälsa alla era gamla gubbar därborta att jag är INTE död, sjuk eller deprimerad, jag GILLAR att ligga på gräsmattor och sova.

/Den fastbundna feta lilla kvigan
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Nella

Möööp, taskigt av dej att skratta åt den klass jag håller på mina animeringar... Ioförsig har jag inte gjort några än, men... alltså... Ifall jag hade dotat lite så tror jag att dom hade hamnat i typ samma nivå, alltså typ lika... inte dåliga, så får man ju inte säga, det var ju taskigt. Men alltså, i samma klass som kanske inte är lika hög klass som dina animeringar håller nu. Men det kan jag ju inte veta eftersom jag är för lat för att leta upp några av dina färska animeringar, men jag kan ju tänka mej att ifall du gör en animering nu så håller det högre klass än animeringarna här ovanför. Alltså, jag vill ju inte säga att dom är dåliga, men jaa.. Inte lika hög klass som dom du kanske gör nu. Men...



Förresten tycker jag grymt synd om den där killen... :'(

2010-06-13 (21:08:20) www http://mittimellanbarn.blogg.se/


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: