2010-06-21

sAG@N Ow tHe Ro0M

Det var en gång för länge sedan en flicka som på något skumt sätt, som hon med sitt fantastiska guldfiskminne inte längre kommer ihåg, råkade klicka sig in på en mysig hemsida med söta bilder.
Flickan la till hemsidan bland sina favoriter tillsammans med allt för mycket annat och ägnade inte en tanke åt den igen.

Dock tar sagan inte riktigt slut där, utan det avr en gång en gång till, men inte för lika länge sedan, en flicka som till slut tog sig för att rensa upp bland sina favoriter.
Hon hittade ännu en gång samma hemsida och klickade sig in på den i hopp om att få se de söta bilderna igen.
Dock hade hemsidan till hennes stora besvikelse lagts ner, men hon hittade däremot en länk till ägaren av hemsidans blogg.
På så sätt kom det sig att hon hittade en hemskt mysig blogg som hon klickade sig in på.
Nu är det så att våran sagas lilla flicka förälskat sig i bloggtjejens rum.
Så pass att hon flera gånger om dagen går in
här och kikar på bilder.

Aww, jag älskar verkligen detta söta rum!! Det har så mysig färger, möbler, allt... :3 <3
Det här var ett onödigt långt inlägg bara för att berätta att jag är avundsjuk på Sheena, men, men...



Paint + Jag - Tablet = x-tremligt vackra bilder

Imorgon ska jag tydligen in till vännäs o fara på vännäsbadet. Någon gång snart (har glömt bort när igen) ska jag o Zache åka till farmor, kommer fylla 15 medans vi är där. (1 juli för den intresserade)
När jag kommer hem ska jag o mina kära vänner ha våran inplanerade heldag.
Runt slutet av juli gifter sig min moster och då ska vi upp till norr.
Och... tyvärr... i slutet av sommaren flyttar vi.

Det är väl det som är planerat hittills.

/Den fastbundna feta lilla kvigan

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: