2010-06-18

Smått o gott - ditt o datt

Dagen har tillbringats med två underbara tjejer. :) Och det har varit hemskt trevligt.
Ni anar inte hur mycket jag kommer att sakna er. ;__;

Jag kanske har glömt att berätta det för någon, men vi ska flytta till Skåne i slutet av sommaren. UNDERBART! JAG LÄNGTAR SÅ!! *feel the sarcasm* Vi kommer flytta från gård på landet till villa i samhälle, det är iaf positivt. Cykelavstånd till aktiviteter. Men jag vill inte lämna alla mina kära vänner. *growing mushrooms in a corner*


(Paint + tired BX = Beautiful pics<3)

För övrigt (Is it only me, or does I write "för övrigt" a lot?) tänker jag bli president och avskaffa somamrlovet. Visst röstar ni på mig?
Sommarlov är något av det tråkigaste som finns, i alla fall när man bor mitt ute på landet långt från alla människor och aktiviteter. Ska som sagt bli skönt på så sätt att flytta.

Mamma o pappa har bröllopsdag idag. 16 år tror jag dom varit gifta. Fjäderbröllop blir det. (Google - mans best friend)
Varför är fjäderbröllop bättre än elfenbensbröllop? *confused*



På tal om bröllop ska det bli rysligt skönt när Vickan och Vesslan gifter sig imorgon.
Jag är så trött på allt tjat om deras bröllop så det är inte sant.
Som jag sagt förut, visst kul för dom, men dra inte in mig i det. Jag känner dom inte och har inte minsta intresse för deras bröllop. Dessutom stör det mig att det ska kosta så mycket pengar.
Vickan råkade födas som kronprinsessa och därför ska en ofantlig summa pengar läggas på hennes bröllop när människor som råkade födas i U-länder istället svälter.
ÄR DET RÄTTVIST?
Jag håller fortfarande fast vid att monarkin ska avskaffas. Ska vi ha en kung/drottning som vi ska slösa pengar på så ska den åtminstonde vara folkvald, och inte födas till det.


/Den fastbundna feta lilla kvigan

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Nella

Men du, enligt mina och andra smarta människors beräkningar så kostade bröllopet 64 miljoner kronor. Jättemycket, ja, absolut. Men. Enligt fler beräkningar tjänade Stockholms stad omkring 100 miljoner kronor extra pga bröllopet. Och då är inte pengar som gick till vandrarhem & campingar. Så, vi gick i plus! ;D



Men du, president ska jag ju bli i alla fall.

Men Danne är så snygg så jag måste ju ha kvar monarkin.

HMMMM.

Monarki + republik ? Remonarlik<3

2010-06-21 (23:38:20) www http://mittimellanbarn.blogg.se/


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: