2010-05-05

Aj äm bäk inn bissniss

iHola a todos, te quiero!

Jag tar nog upp mitt bloggande igen för sjuttioelfte gången.
Här kommer ett tråkigt inlägg om min dag idag eftersom jag inte, lixom min kära ärkefiende SMARTNELLA
kan skriva intressanta filosofiska inlägg om allt från Sokrates syn på dagens ungdom till Oboy.

Så, dagen började som dom flesta andra med uppstigning 05:30 (känn på den sömntutor)
Sen låg jag i min lilla säng på mitt stökiga rum och tittade på One Piece tills jag pallade dra mig upp.

Åkte till skolan med pappa på våra tragiskt dåliga vägar.
Ska föresten mejla vägverket och klaga på dom ikväll

Väl framme satte jag mig och pluggade på SO provet (som jag försummet fram tills imorse eftersom det är så fruktansvärt tråkigt att det bara går in genom ena örat och ut genom andra.)

Precis när skolan började så skulle jag tydligen (hur och när det nu blev bestämt) in till Norrlands Universitets Sjukhus och ta blodprov. Så jag:

1. Gick in i klasrummet och satte mig

2. Hann planera att jag skulle ta SO provet på lagdagen

3. Fick samtal från mamma

4. For igen.


Det kändes rysligt värt. >__<

Aja, ska inte klaga, slapp skolan och fick istället hänga i umeå centrum och äta kinamat och subway cookies medan jag väntade på att dom andra skulle bli klara på NUS.


Jag konstaterade idag att jag ahr blivit lång! :D Nästan 170, härligt, härligt.

Bytte vänstra glaset på mina glasögon oxå idag. (och nej, jag har FORTFARANDE ingen anng om vilka styrkor jag har eftersom jag inte förstår ett skit av vad glasögongubben säger till mig när han babblar om mitt synfel)

Eftersom jag inte har något viktigt att säga så avslutar jag detta tråkiga inlägg.




Ikh hob dikh lib

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: