2010-05-15

Always, I wanna bee with you... ...HARMONY, HARMONY...

...beep...

Tror jag ska använda den här bilden som bakrundsbild xD Ajöss SuG


I've gotten todally adicted to this game:
http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html

Och av någon anledning har jag glömt bort hur man skriver på svenska >__<
Och det är ett fasligt problem nu när vi ska skriva noveller på svenskan.
VARJE (jag lovar, ingen överdrift) har jag börjat skriva på engelska. Och jag märker det inte förrän jag kommit några  rader. >__<'
Och om jag sen funderar en stund innan jag börjar skriva igen, så skriver jag även då på engelska. D:

HARMONY... ...HARMONY... ...ALWAYS

...beep...

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: