2010-05-19

Detta är en genialisk rubrik, ohörsen

Funderat ut två planer för att slippa hettan

BX EPIC PLAN OF AWSOMENESS V1:

Den här planen går ut på att övertyga pappa om att jag lider av "fårjaginteenswimmingpoolifödelsedagspresentsådörjag-sjukan"

Funkar inte det så har jag
BX EPIC PLAN OF AWSOMENESS V2:

Jag gifter mig med en isbjörn och flyttar till Nordpolen (eller sydpolen, var dom nu bor, I don't care, bara det är kallt)



Så... pappa, hur blir det? Vill du ha en isbjörn som svärson?

Erkänn att min paintskills äger! Särskilt när jag inte har min tablet... (Nu är ett bre tillfälle att applådera)

/Den fastbunda feta lilla kvigan

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Nella

När mina ögon vilat på domhär raderna så höll jag på att dö. Inte snällt av dej att försöka ta mitt liv genom asgarv... :(

2010-05-20 (20:13:40) www http://mittimellanbarn.blogg.se/


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: