2010-05-23

Framtid och Manga

Blev väckt innan jag vaknade imorse och fick 15 min på mig att duscha och göra mig i ordning innan jag släpades iväg till Fridhem för att göra kaffe. Inte för att jag har något emot det. :3
Jag tappade räkningen på hur många koppar te jag drack där borta.
Mamma har föresten fixade våran farstubro med ett sött bord, stolar och massor med blommor, så där är hur fint som helst, perfekt att sitta och dricka te på. Vilket jag gör alldeles för ofta, jag kommer förstöra min kropps järnupptag totalt. Är grymt sugen på att hålla en tebjudning för en massa personer, med massor med gott te och sju sorters kakor som traditionen bjuder.

På väg hem frågade mamma vad jag skulle döpa min dotter till om jag fick någon, och efter ett tags prat på den banan kom jag fram till att min framtid ska se ut så här:
Jag ska få en dotter (som jag enligt mamma ska döpa till Anime Nilsson) som ska sitta och titta på anime hela dagarna så jag slipper ta hand om henne (jag ÄLSKAR barn... -.-') Sen så ska jag sitta i ett annat rum och kolla på anime jag med. Och när hon blir hungrig skickar hon ett meddelande på msn så går jag och kokar nudlar.

Min gubbe ska vara jätterik och jobba hela dagarna. Vi ska ha ett luftkonditionerat hus med swimmingpool i vardagsrummet där det simmar omkring en massa små söta fiskar, som jag såg på universeum en gång, och nafsar en i fötterna.

Låter det inte härligt? :D

Nu ligger jag här och lyssnar på Regina Spektor och lacrimosa.

/den fastbundna feta lilla kvigan
Föresten så är det inte mitt fel ifall det saknas något D här och var, den tangenten har bestämt sig för att bli jättetrög helt plötsligt.

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Nella

- BJUD MEJ PÅ TEPARTY!

- ANSTÄLL MEJ SOM BARNVAKT

- FÖRKLARA VAD ANIME ÄR

2010-05-23 (16:09:14) www http://mittimellanbarn.blogg.se/


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: