2010-05-16

Jag har levt i 5433 dagar idag!

20 dagar till Agilitytävlingen
Och jag kom på idag att det kanske är dags att börja träna? xD Har inte hoppat någonting sen i höst. Men kul ska det bli! Och den här gången ska jag INTE snubbla på några hinder ;__;

24 dagar kvar till Skolavslutningen
Det ska väl bli... kul? I think... Längtar faktiskt inte. Jag har INGENTING att göra i sommar förutom min mosters bröllop. Jag får ju tydligen inte fara på Liseberg med konfan eftersom jag vägrade åka den där dumma hissen. (och för er som inte fattar vad jag pratar om tänker jag faktiskt inte förklara. :P)
Jag hoppas bara inte det är lika varmt hela sommaren som nu, JAG HATAR DENNA HETTA!!

46 dagar till min födelsedag
Kul kul! :3 Man blir en stor flicka. :P Hemska tider, FEMTON! Det känns som igår jag var elva. Tiden rinner iväg, snart är vi döda allihop.

Min önskelista ser för närvarande ut såhär:

4567 (vilket roligt tal xD) dagar till jag fyller 10000 dagar. :3
Påminn mig om att fira 2022-11-16

229 dagar kvar på året
Bara för att jag kände för att räkna ut det oxå när jag ändå höll på ^w^'

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: