2010-05-29

Jimmy Jump

Härlig snubbe! xD Hade röstat på Spanien bara för att han var med ifall jag hade haft TV och pallat se eurovision.



Han är tydligen känd oxå, sök på Jimmy Jump på youtube så hittar ni hur många tävlingar som helst som han pajat livat upp.

När jag inte tittat på Jimmy Jump så har jag tillbringat dagen med att fira mors dag i förskott och ätit försökt äta kräftor.
(Jag lyckades pilla ut köttet ur en klo på samma tid som mina kära småbröder slukade en hel kräfta.)

Sen så har jag oxå tagit miljontals foton på min kära voffsing, och några egopics tillsammans med honom. ;)



Till helgen blir det tävling! :D Mitt stora mål i livet: Agilitylandslaget!! Vi ska minnsan träna STENHÅRT och bli proffs! :)

/Den fastbundna feta lilla kvigan

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: