2010-05-16

Min filosofiska ärkefiende

När jag kom ner till köket nyss satt mamma och kollade in min kära ärkefiende Nellas blogg.

J: Läser du Linnéas blogg? :3
M: Jaa, hon skriver så filosofiskt jämt.
J: Eller hur! :D
M: Kan inte du oxå göra det!?
J: ...

Nej, tyvärr... Jag önskar att jag kunde, men...
Så, ni kommer tyvärr alltid få dras med dessa tråkiga blogginlägg istället för underbart filosofiska inlägg om allt från oboy till kungens födelsedag. Vill ni läsa det får ni kika in på Nellas blogg.

Men istället för ett filosofiskt inlägg kan ni få en tråkig lista över saker jag stör mig på just nu. xP

THE LISTA OF DOOM:
   -Min hals säger ajaj D:
   -Användarnamnet jag använder på de flesta hemsidor just nu (BX073) påminner av någon anledning folk om sportbilar...? X__o
   -Min D tangent är hyperypermegatrög. >__<
   -Jag har börjat missbruka smilies igen ._o
   -HETTAN!! X__X

Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Nella

Wotte...???!!! Läser din MAMMA min blogg? Kanske dax att skärpa till sej litegrann då, annars släpper hon inte in mej nästa gång jag gör umeå osäkert.... ;) Nämen, hälsa dit! :)

2010-05-17 (19:42:54) www http://mittimellanbarn.blogg.se/

Postat av: Nella

Alltså, helt ärligt: vad betyder filosofisk?

Enligt min andra hjärna wikipedia så är filosofi "kärlek till visdom"... HMMM

2010-05-18 (19:35:26) www http://mittimellanbarn.blogg.se/


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: