2010-09-29

Det här är ett blogginlägg!

Hejhejhemsktmyckethej

Jag har grymt tråkigt. Vill ha en ny datasladd så jag kan måla någon gång.
Kan däremot bjuda på lite gamla bilder. Det är fascinerande hur mycket man förbättrats.
Tänk, än gång i tiden avr jag nästan nöjd (helt nöjd kan jag aldrig bli) med de här.
Bild 1 - Någon gång i trean eller fyran
Bild 2 och 3 - Januari 08
Bild 4, 5 och 6 - Mars 08
Bild 7 - Någongång 2007 (ska föreställa manga)

När jag ändå håller på kan jag välan bjuda på lite gamla bilder på mig från 2007 med.


Och kolla vad jag hitta! Mima under den korta tid då hon bar sina glasögon. :D



Har absolut ingenting att skriva..
Så här slutar detta blogginlägg.

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera här ditt beblöjade mähä:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: